המרכז הגדול בארץ לשיווק, מכירה, תיקון והשכרה של מכונות מזון  - הכל למטבח בבית אחד

שיווק מכונות מזון

שיווק מכונות מזון, מעבדת תיקונים, מכירה והשכרה של מכונות קפה/אספרסו, מכונת מזון, מקררים ומקפיאים וציוד למטבח המקצועי


מכונות ברד ואייס קפה

מכונת ברד למכירה | תיקון מכונות ברד | מכונות אייס | השכרת מכונת ברד

מכונות ברד/אייס IPRO איטליה


מכונות ברד / אייס הן מכונות המיועדות להכנת משקאות שונים, במרקם של מיץ קר מאד עם שבבי קרח מרקם זה מושג באמצעות שימוש במכונות מיוחדות- מכונות הברד/אייס.

במבנה המכונה יש גוף הקפאה שתפקידו לקרר את המשקה עד לטמפרטורת קיפאון ביחד עם מנגנון בוחש מיוחד שמסתובב תדיר ושובר את גוש הקרח למצב של שבבי קרח "הברד", המנגנון בוחש שומר על המשקה שלא יקפא לחלוטין.

משקה הברד מגיע בטעמי פירות המופק מתרכיזים שונים וכן משקאות האייס קפה שמופק ע"י אבקה בטעמים שונים (קפה, וניל, בננה ועוד) המשקאות מוגשים במרקם קר/קפוא נוזל עם שבבי קרח.

משקאות המופקים באמצעות שימוש במכונות ברד/אייס הם משקאות מרעננים ופופולאריים בכל ימות השנה.

מכונות ברד/אייס נפוצות במגוון בתי עסק בקיוסקים, מכולות, מסיבות ואירועים שונים וכן בבתי קפה ומסעדות בעיקר מוגש האייס וגם אנשים פרטיים מחליטים לרכוש מכונת ברד לשימוש ביתי כדי שיוכלו להנות מהמשקה הקר הטעים בכל זמן נתון ובעלויות נמוכות.


מכונות ברד/אייס שלנו באוניברסל קופי שקופות מוארות ומעוצבות וניתן לראות את ייצור הברד/אייס ממצב של נוזל ועד הפיכתו למשקה מוכן וטעים.

יש לנו מכונות ברד/אייס עם ברז מזיגה אחד כפול או משולש.

אצלנו ניתן לרכוש / להשכיר מכונות ברד/אייס וגם לתקן.

ניתן להשיג אצלנו את כל חומרי הגלם לייצור ברד או אייס במטעמים שונים וגם כוסות קשים וכל המוצרים המשלימים.

השכרת מכונות ברד

מעבר לעובדה שמדובר במוצר קל וזול להכנה, ברד הוא אחד המאכלים המאפשרים לכולנו להתרענן ולהצטנן בימי הקיץ החמים. קראו כיצד תוכלו ליהנות ממנו במסיבה הבאה שלכם.


החום הישראלי הוא אחד המצבים שרבים נאלצים להתמודד עמו בעונת הקיץ. יש מספר דרכים להתרענן בימים החמים, בהן גם אכילת ברד. בהמשך לביקוש השכרת מכונות ברד לשימוש באירועים שונים מאפשרת לרבים ליהנות מטעמים מרעננים ומצננים ולהקל מעט את החום.


את המכונות ניתן למצוא בעיקר בחנויות גלידה וברד למיניהן. אך השכרת מכונות ברד נפוצה בקרב מי שמפעילים דוכנים מזון ומשקאות בירידים, פסטיבלים ועוד שלל אירועים שונים. הם מספקים ללקוחות ברד בטעמים שונים, בהתאם לטעם האישי. אך לשם כך, הם זקוקים, כאמור, למכונת ברד. ניתן למצוא בקרב משווקי מכונות מזון ומשקאות מגוון דגמים של מכונות אייס המאפשרות הכנה של מספר מנות משתנה, בהתאם לצרכי בית העסק.


השכרת מכונות ברד מציעה לבעלי עסקים להתנסות במכירת המוצר ולבחון עד כמה הוא מעלה את הרווחים. כך, במידה ובהמשך יבקשו לשלב את המוצר באופן קבוע, הם יפנו לרכישת מכונה כזו. כל מכונת ברד מסוגלת לספק את המאכל המצנן בהתאם לטעמים האישיים, רק אם מזינים אותן בגושי הקרח הדרושים לשם כך. 


יש לציין, כי כיום קיימות גם מכונות להפעלה ביתית ובהמשך לכך, חברות שונות מציעות שירותי השכרה של מכונות אלו לאירועים פרטיים, כגון ימי הולדת, ימי נישואין, בר או בת מצווה וכולי, הנערכים בבתים פרטיים או בחצרות שלהם. 

Share by: